Da.


Am o viata complicata. In seara asta mi-am dat seama
cat de parsiva poate fi viata.
Cum te atrage in cursa, iar apoi cum te amageste.
Viata e o curva!
Cea mai mare curva existenta.
Simt niste lucruri, pe care nu le-am mai simtit...
Ma simt stransa intr-o cusca.
Iar ca sa scap, trebuie sa fac rau cuiva.
Iar eu nu vreau asta.
Dar este spre binele meu...
Probabil si al tau.
Dar eu sunt dependenta de tine.
Esti propriul meu drog.
Dar lumea se mai schimba...
Acum 2 saptamani iti spuneam ca esti totul pentru mine,
...
iar acum, imi doresc sa fiu singura.



Copilarie distrusa!

Comments

  1. "viata e o curva" este un mare cliseu literar, dar imi place conflictul cu sinele tau din poem.

    nu trebuie sa acuzi viata, caci de multe ori doar noi suntem vinovati pentru drumul pe care il alegem.

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts