Un alt om mort.

Ei bine, cand m'am nascut eu, el deja era retras, distrus de scandalurile din presa. Nu l'am prins in glorie, in vremea in care era inca "proaspat". Dar totushi, am observat ca a revolutzionat lumea muzicii shi lumea dansului. El a fost, este shi va fi adevarat rege al muzicii pop. Nu aceshti mutantzi, din vremea noastra, care canta de parca i'ai strange de coaie. Adevarul e dur, dar asta este. Nimeni nu'l va intrece pe MJ.
Chiar daca scandalurile din presa i'a schimbat imaginea in ochii noshtri, in inimile noastre tot acel MJ va ramane, acel om cu o voce minunata shi mereu cu o minte de copil, care nu vrea sa creasca. El, in mintea lui, a fost un fel de Peter Pan.Shi va ramane mereu.
El a inceput sa cante, in formatzie impreuna cu fratzii sai, in Jackson 5. Aveau nishte mel fuarte frumoase, pe care le'am asc recent.
Dar acum, sincer, lumea il apreciaza mai mult acum k este mort, dekt knd era viu. Adevarul doare...
Shi eu am scris postarea asta. nu doar k sa fiu "in voga"... Caci toata lumea vorbeshte despre el, qm ca a murit shi asha mai departe. Dar in realitate, el a fost un om bun, care a avut o copilarie grea. Iar asta este inca o dovada, din pacate, k daca ai o copilarie distrusa, ramai marcat pe viatza. El dc credetzi ca shi` facut aceste operatzii?! Pt. k in copilarie ii se reprosha ca are nasul borcanat, shi k este mereu plin de coshuri. Am vaz l mtv, nu mai shtiu cand, dar acum, recent.
No' MJ, vei ramane mereu in istorie shi in inimile fanilor tai. R.I.P. !

Comments

Post a Comment

Popular Posts