Prea multa incredere, strica!

Mi'e dor. Mi'e dor de vremurile'n care ma prosteam non` stop. De vremurile in care credeam ca prietenia inseamna totul. Cand ma gandeam k o voi "arde" asha pt totdeauna. Pana cand intr'o zi, realitatea m'a lovit tare shi crud. Ata de tare incat am simtzit`o.
Ciudat...In ziua aia chiar mi`a pasat, chiar credeam k mai pot face ceva. Dar tu nici nu ai vrut sa auzi. Ai crezut tot ce a spus ea.
Iar acum tot la mine vi. Imi este scarba de tine, de personalitatea ta. Ce, tzi'ai dat seama ca ai greshit?! Vrei sa te primesc inapoi cu bratzele deschise?!
Ia`tzi gandul!
Iar cand ma gandesc la cate lucruri s'au intamplat inainte, iar tu ai cedat in fatza minciunilor ei... Imi pare rau pt tine... Dar daca shitia d l inceput k e o mincinoasa, asha qm ai spus, de ce m'ai lasat pe mine balta pt ea?!
Asta nu am intzeles niciodata.
Da' parca nici nu vreau sa intzeleg. Mi'e frica de raspuns...
Iar acum, cand te mai intalnesc, imi vine sa te strang in bratze shi sa'tzi shoptesc la ureche k te'am iertat. Dar dupa ce ma gandesc de 2 ori, realizez ca tot aceiash` scarba imi provoci.

Comments

Popular Posts