poza ta...

Hai ... sa lasam lacrimile...
Sa readucem putin zambet pe sufletele care
Plang! ... si plang de dor
Si care trezesc amintirile din dormitor.
Pe covor hainele aruncate in decor...
Iar noi doi iubindu`ne
Sub un cearceaf multicolor.
Mi`e dor
Sa`ti mai sarut buzele
Ce`mi alinau prin cuvinte toate vorbele rele...
Buzele care imi spuneau te iubesc!
Dar cum am doar poza ta
Nu`mi ramane decat sa privesc...




Doar tu ... si eu impreuna mereu!
Credeam ca asa a fost sortit dar ne`au lovit greu.
Nu eu nu nu sti ca nu am fost vinovatul,
Ci aia care au facut posibilul sa ne desparta!
Vorbele barfele care le ascultai
Acum iti sunt regretele. Hai ....
Pune`te in fata mea
Si asculta`mi inima!
Si poate asa iti vei da seama
Ca pe tine te vroia.
De ce ?
Iti intorci acum capul si pleci?
De ce ?
Iti place doar sa pierzi si sa regreti?
De ce ?

Comments

  1. AnonymousJuly 08, 2009

    Uai ce tare ii melodia :x

    Da` ii shi mai fain sa citesti versurile fara sa stii melodia :>

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts