Pelerina arsa.

O alta zi pustie incepe... Gandul tot la tine'mi este.
Ma gandesc la tine din ce in ce mai des. Dar mereu te compar cu o epava, pe care nu o mai pot
recupera.
Apoi ma gandesc la tot ce era...
Recunosc. Nu sunt decat o copila are vrea sa fie alintata.
O copila nevinovata.
Dar care te`a iubit, shi te`a iubit enorm.
Dar tu, nici nu ai vrut a auzi. Pentru tine nu a fost dekt o joaca pt a nu te
plictisii.
Apoi am inchis ochii...
Shi te'am vazut, in visu`mi incercand sa intri.Cu vorbe dulci ma alintaaai,
ma dezmierdaaai.
Dar cand ochii mi'am deschis, tu departe erai. Plecai
catre noi hotare. Fara macar sa te uitzi un pic in zare, sa vezi ce ai lasat...
Un suflet de copila nevinovat.

Comments

  1. AnonymousJuly 22, 2009

    Versuri sau proza?
    Oricum suna super in oricare dintre variante :x

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts