paranoid.

Ma vad in mii de exemplare. Acum chiar ma simt ciudat, caci ma vad pe mine mancand spanac.
Astazi, imi audc aminte k am stat cu un copil. Vai shi ce a urlat... Semana pe tine.
Uai shi de ce miros aceste flori a castravetzi?!
Nu am raspuns la intrebarea de mai sus.
Dar shtitzi care e shmecheria? Nu sa traieshti la nesfarshit, ci sa te potzi suporta pe tine la nesfarshit...


Hmmm, peanut!
Stop, nobody moves! I've dropped my brain!
Hmmm, i see a train.


Curvertura topita de la ceara cu gust de capshuni se mishca. Ma duc sa mushc din coltz, caci coltzul e mai prajit.
Hmmm, nu shtiam ca fluturii au coada. Apropo, creierul meu shi`a gasit o noua casa. De lux, nu asha. Shi ishi schimba culorile, singura.
Acum, este albastra, dar de ce nushtiu. Probabil pt k nu`mi place albastrul.
Acum plec, caci ma cheama o dublura de'a mea. Vrea sa ne jucam "Nea".

Comments

Post a Comment

Popular Posts