O eternitate...

Itzi privesc ochii shi ma oglindesc in ei, incercand
sa gasesc motivul pt care
ma iubeshti.
Dar nu cred ca`l voi gasi vreodata.
Da`mi place sa ma uit in ochii tai...
Imi place sa "te mananc".
Imi place sa te sorb.
Imi place sa te aud.
Imi place sa te gadil.
Imi place sa te mangai.
Imi place sa te miros.
Imi place sa ma strangi in bratze.
Imi place sa te tzin de mana.
Imi place sa te ating,
Imi place sa te mushc.
Imi place sa te vad mergand.
Imi place sa te vad razand.
Imi place sa te sarut.
Imi place sa te ascult.
Imi place cum itzi deschizi sufletul, pt mine.
Imi place de tine!
M`ash' vedea stand o eternitate
cu tine!
Pt ca tu eshti cel care
ma face fericita pe
deplin!
Tu eshti cel care`mi umple viatza,
eshti picatura de apa
ce'mi potoleshte setea,
dimineatza...
Eshti esentza de iubire
kre`mi umple sufletul
gol...
Eshti vantul domol
ce se joaca`n parul
meu!
Tu eshti totul pentru mine.
Eshti motivul care`n
viatza ma tzine.
Eshti tu...
Shi pentru asta te ador shi te voi adora mereu,
universul meu!





<3 you.

Comments

Popular Posts