Drogul perfect.

Dupa o noapte magica, imi shopteshti la ureche 2 cuvinte ... Te iubesc!
Eu zambesc pervers shi incep a te saruta. Tu te lashi purtat de val...
Camera patata este acum pura din cauza ta. M'ai lasat sa cred pt o noapte, k raiul exista.
M'ai lasat sa ma droghez cu iubirea ta, m'ai lasat sa te sorb...
M'ai lasat sa te beau, caci aveam o sete de tine!
In camera se simte mirosul de...iubire.
Acum eu itzi shoptesc la ureche lucruri in kre eu abia cred, iar tu ma sarutzi pe frunte...
O picatura de roua se prelinge pe geamul meu.
Soarele itzi atinge fatza obosita, cu un zambet minunat pe ea.
Privesc un inger!
...

Comments

  1. AnonymousJuly 22, 2009

    Pure inspiration :x

    ReplyDelete
  2. f frumos. imi place ce ai scris, ti am vizitat blogul, profilul:) pentru varsta ta spui niste lucruri fff tari:)

    ReplyDelete
  3. uneori, un simplu "te iubesc", spus din suflet, e mai profund decat orice sarut.

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts