Cortina trasa...

In ultimele zile, mi'am dat seama de unele chestii...
Cum ar fi ca nimic nu dureaza pt totdeauna. Am observat cum o prietenie se poate rupe intr'o seara. Asha fara nici un cuvant. Probabil te intrebi ce ai facut.
Dar problema este ca nu ai facut nimic sa intreptzi asta.
Tu te'ai lasat dusa de val, iar acum totul a ramas o amintire intr'o cutie. O cuitie sigilata, pe care in viitor o vom deschide, shi ne vom intreba... "De ce am pus capat?!"
Dar asha se intampla cateodata... Oamenii regreta ceea ce nu au facut, sau ceea ce au facut. Dar pt mine, parca e prea devreme pt regrete. Imi place unde am ajuns.
Unde sunt, e foarte bine. Totul mi` se pare perfect. Foarte perfect. Nu mai am nevoie de nimic altceva.
E frumos. Cortina s'a tras de data asta, iar timpul s'a oprit. Incerc sa savurez aceasta clipa, sa o simt pe buze, sa gust din ea, apoi sa inghit incet, ca sa simt cum imi aluneca pe gatu`mi uscat.
Iar apoi, totul merita savurat.

Comments

Post a Comment

Popular Posts