Chiar am crezut, shtii?

Te'am vazut altcumva. Am crezut k te'ai schimbat. Dar, monstru'le, tu nu te vei schimba, niciodata. Shi asta m'a durut cel mai tare.
Dar shtii ceva?! Nu'mi mai pasa!
Sa'mi faci ce vrei, pt mine tot asha o sa ramai. Un monstru fara leac.
Shi eshti schimbat. Nu mai eshti acel copil pe care l'am cunoscut. Shi ziceai k p mine mo` schimbat anturaju`...
Shtii ceva, sa o lasam balta. Ca acum pt mine este totuna ca te schimbi sau nu. De acum inainte tu pt mine nu insemni mai mult decat o larva. Pt. ca te urasc!!!
Cu toata inima mea. Shi shtii ceva?! Asha o sa raman de acum inainte.
Da' poate tu crezi k eu sunt de vina cu ceva, dar faza e k nu`mi pasa. Poate sunt o proasta rasfatzata, care nu s'a maturizat. Dar nu ma potzi schimba! Nu mai fac aceasta gresheala.
Shi shtii de ce?! Pt ca te urasc!
Shi crede'am ca chestia asta va dura ceva timp, dar m'am inshelat...
Tu te'ai schimbat...

Comments

Popular Posts