Carusele, copilarie si ura.

Asta se intampla cand ai febra, nasu` inghetzat shi nu te imbraci.
Te apuca amintirile, care acum s invart la mine in cap ca intr'un
carusel ruginit shi "ofilit."
Imi aduc aminte, clipele in care te consideram ca un zeu.
Zeul meu, care poate face orice cu mine.
Eram cu tine, ma simtzeam de parca ash` putea sa infrunt
orice. Pentru tine, pentru noi...
Imi aduc aminte cum te consideram ca un cearceau pur, alb, intr`un pat de curva, murdar.
Shi zilele in care ma purtam prosteshte, doar k s m observi tu,
doar ca sa vezi k exist.
Cand ma inrosheam in obraji numai cand itzi vedeam fatza aia obosita, dar totushi perfecta.
Shi cand credeam ca eu sunt de vina, eu sunt cea care strica tot doar prin simpla prezentza,
knd tu faceai totul perfect ca o zi insorita.
Shi cand ma vedeam cu tine pt totdeauna...

Dar acum, e totul schimbat. Acum eu sunt cea perfecta, tu eshti cel vinovat.
Totul s'a ntors impotriva ta, impotriva noastra....
Da' am invatzat sa traiesc cu asta, cu ideea ca toate se vor termina candva,
mai devreme sau mai tarziu.
Shi cu ideea ca tu ai plekt, fara sa itzi iei nici macar un "ramas bun."
Tu! Imi lipseshti. Dar pot trai cu asta, cu ideea ca nu vei mai fi niciodata cum
ai fost...
Iar asta ma face mult mai indiferenta pe zi ce trece. Imi dau seama k voi pierde un
anumit lucru pana la urma, ca fericirea dureaza doar o secunda intre' zilele de chin shi durere.

Dar acum simt cum tu imi circuli prin vene. Itzi simt respiratzia in ceafa,
itzi simt chiar parfumul...
Dar este ceva fals, cred. Nu este posibil ca tu sa te intorci,
caci ai spus k nu te vei mai intoarce niciodata....
Iar eu am spus... "never say never". Dar degeaba, ai intors spatele shi ai plekt,
cu un ultim pufait.
Ca shi qm ai spune k nu o sa'mi revin niciodata din acea prostie, din acea strare
de increde maxima.
Dar uite'ma! Mi'am revenit. Shi chiar datorita tzie, mai degraba indiferentzie pe care mi`o portzi.
Dar intr'o parte, in sufletul meu, tot acel copil perfect ramai, neschimbat in aceasta curva de om.
Te rog, sa ma uitzi! (daca nu cumva m'ai uitat deja...)

Comments

Popular Posts