2 maimute.


Asta suntem. Ciudat, shtiu. Fuarte ciudat.

...
Acum m simt f ciudat. Mi'e somn. Da' nu somn din ala de oboseala, ci din ala de o lene parshiva. Tocmai ma gandeam sa incep sa schitzez cva in seara asta, k simt k am inspiratzie. (numai cand sunt obosita, suparata sau deprimata.) Shi nush c am avut in seara asta, da' dupa ce am ajuns aksa, am refuzat o portzie de popcorn la un film bun. Uaaaaaaaaaaaau. Foarte bizar. Eu care mananc popcorn de 2 ori pe zi, azi am refuzat o portzie... Hmmmm. Oare?! Nu conteaza!

Shi vine acasa maine. Duamne cat am ast dupa ea. Vorbesc ca o lesbianca afurisita. Da' nu`s, chiar dak altzi spun ca is. Am numai apucaturi aiurea, k s m prostesc. Asha sunt eu.

Shi mi` s lipesc genele incontinuu` d cand am ajuns aksa. Ce urat. Shi plimbarea de azi o fo` bestiala. Pe racoare, m'am simtzit k l mare. Huh.


No' mushcatura asta d tzantzar d knd o mai am pe mana?! Pff, urasc tzantzarii. Cele mai urate insecte. Da` ce zic eu aici, k toate insectele is urate rau de tot!


Shi te iubesc, shtii?
No` m'am dus. Ciaus, viermilor. :*

Comments

  1. AnonymousJuly 03, 2009

    Maimutzo` :*
    No` is eu ala din dreapta ... dak ziceai k ti` indiferent :))

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts