What a day...

Azi degeaba am mers l sch. Bag **** k m'am saturat. Ne mai shi trezim d l 7:00 a.m. , ne straduim sa mergem pana l sch, shi nu facem ore. Maine de nu predam cartzile, nu mergeam. Ma disperaaaaaa! X(
Shi eu m'am chinuit degeaba un semestru sa invatz. Ca iau aia din 7 A cheia sch, k cica, conteaza shi daca ai participat la olimpiade... Aiurea. X(
Shi nu mai am ideei... ce ciudat. Shi satul asta (vb` lu' Bro') m plictiseshte din ce in ce mai mult. Nu mai am unde sa merg. Am epuizat totul. Creca` imi iau role. Sa'mi sparg capu` cu ele. [:x]
E caniculaaaaaaa! Shi nu potzi sa stai un pic un orash fara sa transpiri ca un porc / ca o scroafa. Deja ma dispera incalzirea asta globala. O sa ma mut pe luna vara viitoare. Singura, mai bine asha. [=P]
Shi vreau un pandaaaaaaaaaaaaaaaa. Adevarat. :| Pacat ca sunt p cale de disparitzie. Sunt, nu`i asha?! Aiurea, shi sec(s). :>


Imi place mel. Shtiai ca o sa'mi placa, nu?! :*:* Pai ai fredonat'o u un pic, shi`mi place. Strange thing.Apai ce bun era frappe`ul, mai bun k alalalt. Shi am uitat sa iau paiu`. Ca'mi place. Da` mai tare'i ala albastru dekt ala portocaliu, ca`i mai tareeeeeeeeeee (il pot roade mai mult =p~). Da` de Lady Gaga tot nu'mi place. Sunt mai multe motive... E nasoasa, e obsedata de sex (ea a declarat) ... Nu'mi place. Da` ce , tre` sa'mi placa mie?:))
Shi tu P. , nu mai gasim jeleuri cu D'nul mov, roshu shi verde. Sau verdele era curva? =))









Atat p azi. paaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa. :*:*

Comments

Popular Posts