Obiecte ascutite.

O carte, foarte buna, dupa parerea mea. Aaah, e scrisa de Gillian Flynn. Imi place. Am multe motive. Pt ca povesteshte mai mult la pers I, pt ca trece direct la subiect, fara ocolishuri, shi pt ca aceasta carte este mai simpla, nu ca acele opere seci, pline cu descrieri frumoase, care par prea lingushitoare. Este prima carte, luuunga pe care am citit'o in 2 zile. Este simpla, care la inceput itzi provoaca scarba, (cand vezi acele cuvinte spuse, parca, prea direct.) dar care pe parcurs, ajunga sa itzi starneasca interesul. Iar faptul ca aceea femeie (Camille) ishi "scria" pe corpul ei tot felul de cuvinte pe care la aude, shi ca ishi povesteshte copilaria fara nici un pic de jena, ma fasccineaza. Aproape o noapte am stat sa o termin de citit...
Iar faptul ca ea nu l'a mai vazut pe detectiv, m`a intristat. Adica ei au facut sex, dar Camille credea k el chiar tzine la ea. Dar detectivul s'a culcat cu ea numai pt a afla informatzii despre maicasa. Dar dupaia el ajunge sa o iubesca, dar nu se mai vad de la aceea intamplare...
Iar sora mai mica a ei (Amma) , in ciuda faptului ca avea 13 ani, avea o obsesie pt atentzie. Daca nu primea atentzie, face istericale necontrolabile. Iar dupa ce mama sa (Adora) a inceput sa ishi petreaca mai mult timp cu alte fete, decat cu ea, a inceput sa le omoare pe acele fete, shi sa le smulga dintzii pt a`shi orna casa de papushi cu ei. Imi place.


Atat. M'am dus, k azi noapte nu am prea dormit, k am tot citit pana l 4, shi azi`dimineata m'am trezit l 9 sa termin cartea de citit. Pa, viermilor. :*

Comments

Popular Posts