I'm lovin` it.

Ce zi, frate... Am avut reuniune azi. Am crezut ca o sa fie din nou booooooring ca alte datzi. Dar acum a fost mai special, shi cred ca shtiu de ce. Pentru ca se termina sch, fratzilooooor! Shi reuniunea a inceput km rau, adik m'am km suparat ca Ovidelu` se tragea pe anus, zicea k el nu are chef sa stea la reuniune. Apai el mi'o zis sa vin l reuniune, k vine shi el, shi knd colo`... Apai dupaia am inceput sa dansez, cu L. shi cu Ionela. Apoi, tot manele punea Mitza. Pana la urma s'o schimbat melodia, o pus cva d dans, k`lumea. Shi am tot dansat, m'am tot rugat de ratatzii ashtia sa danseze, ei nu! (se uitau la "Piratzii din Caraibe 2", ceva d genu` : cufaru` unui om mort. =] ) Apoi, fugeam dupa tzaranu` de Bera`r sa'l iau la dans (nu se lasa) ...
Apoi, mi'o zis diriga k nu iau cheia sch. M'am simtzit dezamagita, m'am dus in baie, am varsat o lacrima, shi m'am dus inapoi cu fruntea sus. Am tot dansat, m'am simtzit f fain cu ashtia, diriga statea in spate shi trecea mediile... Apoi se ridica shi se duce jos din nou..Hmmm, unde te duci Babo, ma tot intrebam. Shi cand vine sus... Ia ghicitzi! Imi zice ca eu i'au cheia, k s'or luat dupa nush ce, shi ca eu o iau. Ieeees!!!!!!! Ashtia totzi sa ma ia in bratze, ziceau k mi'or zis ei... :-@
Shi dupaia, or inceput sa danseze momalaii de colegi de'ai mei, adik Ovidelu` cu Mitza. Baza totala. O sa'mi fie dooooooooooooor de voi vara asta. :-<
Shi mai dansam ce mai dansam, mergem jos knd se termina reuniunea, shi mie imi vine ideea excelenta sa mergem cu totzii in parc (eu, Dianu`, Laura, Ovidelu`, Mitza, Bera`r, Tatarica, Nanu, Cristi shi Bonatz. Sper ca nu am uitat pe nimeni).Shi ne'am dus noi, cata` gashca, in C.P. ( central park ) shi facem poze (adica fac poze, ca eu le'am facut pe maj.) . Asha, dupaia Mitza vreau in P.P (park place). Mergem shi acolo, Ne punem la 2 mese ...Radem de Dianu` (era sa ma scap) de numa, Dupaia o vad ashtia pe Ale.h , o strig, vine shi ea cu noi, incepem sa ne batem cu popcorn, shi eu fugeam dupa Bera`r. :)
Shi mai stam noi ce mai stau, apoi mergem home. Shi am povestit cu Ale.h pe drum, nu mai shtiu ce...( shi shtiu k am zis k intru p mess, da' mi'am pus bigudiuri in cap, nu am avut timp ) Apoi ajung aksa, baitza, bigudiuri, tv shi calc. Atat. Auuuuu capu`. X(
Paaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ( va :x ). =]

Comments

Post a Comment

Popular Posts