Complicated life.


Ce ciudat. Sunt fericita! Not... Ba da. Off, nici eu nu mai shtiu. Dar cred k sunt fericita. Am mai multe motive sa fiu fericita decat trista. Shi nu prea am chef de blog, pentru ca acord mai multa atentzie altor lucruri din viatza mea. Blog`ul ma plictiseshte...Da` sunt fericita ( pe jumatate). Shi m'am shi impacat cu ea. Am fost o proasta, o aiurita. Da` asha sunt eu, sau mai precis, asha am fost eu. Acum m`am schimbat, shtiu sa'mi pretzuiesc prietenii adevaratzi. Pentru ca daca intr'o relatzie de prietenie nu exista sinceritate, respect reciproc shi iubire, atunci acea relatzie nu este o relatzie adevarata de prietenie . No` indeajuns cu din astea...
La sc, in ziua de joi, s`a intamplat ceva. Nu pot spune ce, e ceva privat, da` s'a sfarshit foarte urat (ce par aveam, sa nu mai vorbesc k imi venea sa ma mananc la cat eram de dulce) cu o "baie" de Socata. O trebuit sa vina D. cu socata la sch. Da' shi tu` M., puteai sa arunci cu apa pe mine, nu cu Socata. Da` las, Bine e ca nu a fazut multa lume faza. Shi bine k am vazut numa spatele, M. =]

Shi P., mai vreau un frappe, ca era` tareeeeee bun. Shi racoritor. Shi mai vreau jeleuri cu d-nul mov. Miss those days. =[
Cam atat, nu cred ca voi mai posta ceva prea curand. Ca blogul nu mai reprezinta un interes (la fel de mare ca la inceput) pt. mine. Mai imp suntetzi voi, voi care'mi facetzi viatza mai fericita shi mai nebuna dekt este. Adios.

Comments

Popular Posts