1 iunie. Ziua noastra, a voastra, a tuturor.

Ce zi bestiala. Imi place ziua asta, de 1 iunie. Ar trebui sarbatorita mai des. Deci, sa incep...
La prima oara, diriga ne'a dat Mini'ciocolatzi, cate 2 la fiekre ( ca am fost vreo 17 la prima ora) shi dupaia am facut ora, shi iara ne'o tzinut diriga morala. No`, o trecut relativ repede, shi s'o sunat de ieshire. In pauza nu mai tzin minte ce am facut, da' m'am distrat. Apoi, a venit ora d romana. Brrr, ce urasc ora de romana! Asha, in ora, Malai iarashi` i'a cerut la Dianu` sa se mute la loc [:))] apoi ne'o ascultat, ne'o dat un test, shi dai frate shi rezlva. In fine, am fost salvatzi de clopotzel (uraaaa!). No', pauza mare, am raas de Dianu`, Sasa shi Laura. Shi am aruncat in Mitza cu guma de shters.Apoi, l fizik, profa era absenta [:-"] shi eu aruncam cu pixu` dupa Mitza [te'am nimerit], apoi vine profa shi vorbim despre chimicale, E'uri, vopsea de par shi alte chestii din astea. O fo' fain. Apoi, pauza, m'am sfadit cu Dianu` shi `Luluca. Apoi, mate. Vine profu`, facem ora, ne verifica tema...Bla bla bla, se suna, vine civica. In pauza mi` s pare k m'am sfadit cu Mitza iarashi [Bata'te!].
Apai dupaia, l civica am dat lucrare, face profa : "Sa nu copiatzi shi virgula"! In fine, toata lumea cu caietele pe masa. In restu` alalalt de ora, am ascultat Europa FM ( ca nu are Radio 21) shi am facut galagie, profa s'a suparat (ma doare undeva), apoi se suna, merge Mitza sa'shi ia pachtele de la festivitatzi. Shi am mancat cu totzii din ele. Darnicu` de Mitza. Apoi o venit, shi s'o tot sfadit cu Ana, Shi nush cum se strangeau eu in bratze, shi m'or prins p mine l mijloc. Shi aq' m mai doare spatele, ba ashtia [>:P]. Apoi a venit engleza... Profa ne'o dat un 10 la fiekre, k am stat l ora, apoi am mankt iarashi, shi ne'am uitat l pozele din aparatu` lu Mitza.
Shi (ba` sa'mi bag) Dupa c am ieshit d l engleza, iara mirosea urat pe hol. Shi fac eu catre Dianu` "Tu, asta iarashi o spalat cu apa din Wc pe jos". Shi Nespalata era langa mine. Shi am mers repede pe scari, razand. Shi merg 2 trepte, shi qm eram uda p papuci: buuffff! Am cazut in fund pe scari. Dianu` murea de ras. Am stat acolo vreo 10 min sa'mi revin. Apoi am mers jos, am mers cu Nanu` pana l statzia de maxi-taxi, o stat cu mine pana o vn autobuzul, shi m'am dus home. [\:d/]
Atat. I'm lovin` it!

Comments

Popular Posts