Un vechi sentiment.

Astazi (8.5.2009), m'am intalnit cu Bro'scoi. Shi am mers in parc, shi am inceput sa povestim despre c am mai facut, k nu ne mai vazusem de vreo 2 saptamani shi ceva ( luni se fac 3). Shi am tot povestim, ne'am mai prostit, am mancaaaaaat shi ne'am plimbat. Dar dupa toate astea, am simtzit un sentiment ciudat. Acel sentiment de acum 6 luni, acel sentiment k la inceput, knd nu aveam vise spulberate sau sperantze ranuite. Acum, inima se vindeca, incetul cu incetul, shi invatza din nou sa' tzina la el cu adevarat. Gata! Gata cu razbunarile, gata cu minciunile, gata cu rautatea si gata cu suferintza. De acum, o noua viatza.

Si nush cum am fost atat de proasta incat sa'l invinuiesc pt toate lucrurile rele kre mi` s'au intamplat. el mi'a fost alaturi knd altzii erau departe, el mi'a oferit caldura knd altzii imi ofereau doar vorbe grele shi nedrepte. Shi ii multzumesc pt asta. Dar impreuna trecem peste tot. Caci o prietenie ca a noastra trece shi prin foc. :x

Comments

  1. O seara frumoasa iti doresc!...si ma bucur ca ai din nou sentimente cool!

    ReplyDelete
  2. AnonymousMay 20, 2009

    A fost o zi superba :x

    ...oare vor mai fi?

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts