Obesesii, pasiuni shi hobby'uri.

Mda, ce capitol mi'am gasit shi eu. Da' no`, imi place. (biiig smile) Sa incepem. Sunt obsedata de: paie de plastic, capshuni, ciocolata alba de casa shi de numele "Narcis" ; sunt pasionata de arta plastica, shi de istorie (mai ales cele 2 razboaie mondiale) ; shi am ca hobby colectzionatul de shervetzele.

-Paiele:
Imi plac. De ce? Pentru ca sunt bune de rontzait, sunt colorate shi sunt lungi. Le am la mine tot timpu`, chiar shi l sch, intr'un compartiment al ghiozdanului. Nimeni nu shtie. (blushing)


-Capshunile:
Nush de ce imi plac. Poate pt ca au o culoare mai neobijnuita, un roshu aprins, pt care am avut o pasiune p knd eram mai mica, imi plac pt ca au un gust special, care nu se aseamana cu alte gusturi.
-Ciocolata alba de casa:

O ador. Pt ca se simte zaharul in ea, kre nu e de tot topit, shi pt k nu are asha de multe E-uri ca cele facute in fabrica. Gustul acela este incomparabil cu orice alta ciocolata. ( I'M lovin' it)

-Shi cu numele "Narcis" nush ce mai am, da' o e obsesie inceputa mai recent, mai probabil de knd m'a intrebat mama qm sa'i punem numele la "ala micu`" shi eu i'am zis: Narcis!! Ea atunci nu a acceptat, (nici acum nu accepta) shi poate de aceea sunt obsedata de acest nume, doar k sa'i fac in ciuda ei. (mmmmmmm!)

Arta plastica:

Imi place poate pt ca ma pricep la desen, cel putzin asha imi spun cei din jur din cand in cand. Eu desenez cand ma plictisesc, pt ca caut noi moduri de a ma exprima, de a spune ceea ce simt pe hartie, indirect.

-Istoria:
Imi place ca nu este o shtintza prea exacta, nu shtii ca : cutare sa cacat ieri la ora aia, sau ceva de genu'. Nu e ca matematica, unde 2+2 = 4. Este ceva care ma fascineaza, ma pasioneaza. Imi place sa descopar ca : cutare o murit la data respectiva, sau alte chestii asemanatoare. (lovin' it.)

-Shervetzele:
Hobby'ul asta a inceput sa ma intereseze p l varsta de 8-9 ani, cand o colega de`a mamei d servici, care era mai tanara, colectziona shervetzele, shi am inceput shi eu, apoi, mi` le'a dat ea pe ale ei. Asha m'am bucurat, bata'ma cucu, zici k mi`o dat o avere. Nu'mi venea sa cred k mi`o dat ea shrvetzele ei (care erau 128) mie. Eram intr'o stare de beatitudine.




Cam atat am avut de zis. Intr'un sf am terminat shi eu postarea. Bye, see ya` later.

Comments

  1. AnonymousMay 27, 2009

    Mishto post :D

    Already knew all this stuff...or almost :D

    But this can be better for other people who want to meet you.

    ReplyDelete
  2. Nu uita sa arunci un ochi si aici, poate pasiunile tale vor impresiona si pe altii...
    www.iaa.ro/young-professionals/galeriaa/75.html

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts