Imi place.

Astazi mi` s'a spus (de catre profa` d biologie) ca sunt o persoana sadica, adica gandesc mai intunecat ca altzii. De ce? Pt ca vorbeam cu Bonatz despre urmatoarele:
-Daca Monkey (Balint) nu ar murii niciodata, care ar fi tortura perfecta pt el?!
-Daca Nanu (Timbark) ar avea numai un rinichii, ar muri mai rpd? (shi daca da, cum?)
...shi...
-Daca capul lu` Dianu` (Diana) s'ar desprinde de corp, ce distrugeri ar fi provoca?

Imi place de noi. Adica de societatea asta a noastra. (Kill the fuckin' nazist. Kill her.) Shi nush dak am scris bine in paranteza. Nu scriu prea bine in engleza. Daca tot veni` vorba de engleza, azi i'am tradus la Dianu` ceva de turism. Ce mandra is k am tradus bine. Shi era km greu. Da' eu m descurc in orice situatzii.

Pitic ii un idot. Eu nu mai vorbesc cu el in vitaza mea. Asha imi doresc sa'l fi torturat kt am avut ocazia. Pfff! Il urasc. Shi cu asta am incheiat. Bai.

Comments

Popular Posts