iaaaaaamy.

Deci manc ciocolata de casa. Shi inca din Balan. Shi inca .....neagra. :( Preferam alba. Totushi, ador ciocolatzile de casa. Sunt cele mai bune, mai ales cele albeeeeeeeeee.
Shi daca tot veni vb d Balan, ieri p l vreo 8 am intrat in hunedoara. 8 ore de mers cu mashina. Pfuai, ma durea fundu` de stat jos. Apai asha am ras pe mashina, de vaci nebune kre erau in varfu` muntelui, bata'le cucu, shi eu n'aveam tupeu sa urc nici un sf din sfertul muntelui. Ce aiurea. Da' atat de frumoasa e zona aia, la munte. E un aer atat de puternic, k ai putea sa dormi intruna. Daca eu am dormit 14 ore p noapte. Shi copii de acolo, nu am cuvinte. Is atat de normali, unitzi, fara fitze shi impresii. Shi daca nu m chemau ei afara, eu stateam inchisa in bloc. Shi mi'am facut noi prietenii, poate, cine shtie. :>
Shi am fost prin padure, ne'am plimbat prin orash, am stat afara cu kinderii. :x O fo' mrf. No' km atat, va pove` alta data, aq mi'e lene. See ya` later.

Comments

  1. Ii Frumos pe akolo .Ciocolata e pfoaii buna aia neagra dar aia alba e exceptionala !

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts