e vara.

Deci a venit shi vara pe la noi. Nu oficial, da' totushi e o caldura afara de te topeshti. Maine ma duc in pant scurtzi l sch. Daca e cald. Nu ma intereseaza dak commenteaza Malai... Ieri (17.05.09) am mers l prima zi d plaja din anu' asta. O fo' fain. Numa sharpele'shiret o stricat totu'. Am fost la strei, cu ai mei. Apai am umblat o ora jumate pana am gasit loc, fara manele shi fara coca`. Totushi m'am distrat. E varaaa oameni buni! Varaaaaaaaaaaaaaaa! (lovin')
Shi joi ma duc la Balan (judetzu' Harghita pt neshtiutori) vreo 4 zile cu ai mei, sa vedem "vastele" apartamente. Nush despre ce e vb, da' nu'mi pasa. Nu o sa fac sch 2 zile. Abia ast. Shi o sa fiu intre muntzi, pfoai: linishte, fara manele, excursii cu bunameo' (nu pe munte, nu'mi place sa urc), shi multe alte chestii. (proud)
Shi am scapat shi de teze. Pfoai, ce bine ii. Aia d a 8'a mai au o teza, noi am scapat. Shi's curioasa cat am luat l mate. Pff, sper sa nu fie sub 9. Apai ce o fi o fi. Nu pot fi rezultate mai rele k la romana (blushing). Ai ce ne'o mai certat shi tzinut predica profa. Shi acu` m mai doare capu` knd ma gandesc (flutters).
Shi mi'am dat seama ca noi facem sch degeaba. Apai mergem l sch k sa ne pierdem jumate din zi sau mai mult (eu stau 6 ore) pt a invatza substantive, legea pargiei, shi alte prostii. De parca'mi foloseshte mi'e fizica la facult. de drept. E o prostie, nush, mie asha mi` s pare. E o parere personala.
Azi iarashi` m'o lovit Dianu` l sch. Aiurita! Sper sa vezi asta. Eram in ora de ed. civica, profa abia intrase in cls shi urla la noi, k d obicei, sa facem linishte. Dianu` iarashi a vn cu mine'n banca, shi eu nu am vrut sa o las. Shi asha m'o impins d am cazut in banca, shi m'am lovit l stomac. Shi acum ma doare, neatento`! Shi Mitza, care iara s chiondranea cu Ana, m'a mushcat. De ce? (la intrebarea asta exista 2 explicatzi) : 1. Pt. ca m'am bagat k sa o apar pe Ana, l'am gadilat shi l'am lovit pe spate (unde este bronzat); 2. De mere! :))
Shi atat pt aceasta zi plictisitoare. De restu' orelor nu mai zic, ca mi` s face rau knd imi aduc aminte. Ceau.
(kissin')

Comments

  1. Bronzat doar ?! de une` prajit ! Shi pe cuvant,Ana a inceput ca de obicei :)) .Rade ca vaca ! .shi parc` shi u m`ai muscat, asa ca nu te plange !.Sa nu`mi aduc aminte ce durere am suferit cand am plecat de la sk , direct in diamante :)),de ce,m`ai lovit ?! rasp` tot eu... De capsunele !

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts