Ciudat...

Totul a inceput in clipa cand am auzit ca nu se mai da teza la romana. La inceput am crezut k e o gluma, am continuat sa'mi invatz in linishte, in coltzishorul meu. apoi, peste cateva zile, (adik astazi) am aflat ca este greva generala in toata tzara, iar teza nu se mai da clar! Shi urat este ca noi, elevii, avem cel mai mult de suferit, pe noi ne strik l cap, k pe profesorii ii doare in fund! Multzi zic k este asha...
Shi oricum, maine nu se face sch. Este zi de stat. Fiu.. #:-s
Asha, iar acum, un lucru shi mai ciudat. Nu am somn. De ce? De mere. Na' Luci k itzi fur shi eu vorba. Si ce'i daca?!
Buuuun, acum despre sch. Ce am facut eu azi l sch. No' poftim. In ora de Limba Romana am desenat pe banana (pove` mai jos), in ora de Mate` am desenat pe foaia de simulare de teza, la ora de Franceza n'am fost k diriga ii o crizata, la ora de Civica am spart punga de pufuletzi cu Ovidelu`, iar la ora de Engleza am ras de Dianu` shi am pove' cu Aia (da' tu', da da) !

Povestea cu banana. Pai, cand a venit d'na profe' l ora, a spus sa n invatzam comment' d l "Deshteapta'te romane" de Andrei Mureshean, dar noi, deshteptzi qm suntem, am ras shi am vorbit. Apoi, colega mea de banca, Dianu`, se apuk sa manance banana. Shi o mananca, dupaia sta cu coaja pe masa aiurea, apoi:

P: -Dianu`, da'mi un pix rpd.

D: -Da` de ce?
(...shi mi'l da.)
P: -Inchide ochii pana fac ceva!
D: -Bineeeeeeee!
(...desenez.)
P: -Tanaaaaaaaaaaa.
D: -Uau!
(...rade ca vaca cum rade ea juma de ora.)
D: -Tu nu eshti normala. Trebuia sa te lase ai tai la Zam (spitalul de psihiatrie)!
P: -Eu le'am spus, da' nu or vrut
(...fatza de catzelush nevinovat.)
D: -Nuuuu mai pot!
(...rade.)

Asta e povestea. Va place? Nu'mi pasa.

Comments

Popular Posts