Azi, la ora de tehno.

Deci ora asta de tehno o fo' bestiala, ma jur. Mi'o placut la nebunie. Pt inceput, va prezint personajele :
-Laura
-Tatarica
-Mitza
-Eu
-Dianu`
Asha... Acum, totul a inceput knd ne'am mutat totzi impreuna. Am inceput sa shoshotim pe acolo, profa s'o uitat l noi k l "felu' 5", apoi mi'o zis s m duc l parada modei, l casa d cultura. Apai ce, imi stric eu sambata k asha vrea ea?! Ete` scartz. Apoi, o inceput sa n predea. Vorbeam de "mijloace de realizare a transporturilor". Apai Dianu` asha o scos o boacana pe gura, de am ras intruna. Auzi, ea merge cu ciorapu` la shcoala. La ea, ciorapu` ii mashina. E nebuna. Apoi radeam de Monkey, kre iara` e prost k intotdeauna. Apoi radeam cum Tzaranu` tzaranilor [Beraru`] il batea pe Nanu`, kre ii dita' mai paluga. Apot ma cauta Mitza de alunitze pe spate, k am venit cu o bluza cu umerii goi azi l sch. Apoi ne'o stricat profa' formatzia, k ne'o mutat. numa eu singura cu Tataru` am ramas in banca aia. Mitza era in banca din spate, Dianu` langa profa shi Laura era langa stupidu` de coleg al meu d banca [Bodeanu`]. Apai sa nu mai spun, k Dianu` s'o exasperat knd am ieshit. O zis k ea nu o asc p profa. Aiurita.
Atat. Sper k o sa cititzi. Daca nu, ma doare fix in cotu' meu magic. Bai.

Comments

  1. O fost tare ora :)), da.... ai sarit pesete faza cand nu ma lasa`i sa scriu :)) ,nu ca scriam eu ,da noh peste vaza cand iti rupeam degetele :)) !

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts