every me and every you

Imi vine sa imi sparg sufletul.
Aduci cu tine mereu ploi mari de vara, sori dulci de iarna.
Vreau sa-mi descarc toate ce le duc. Aici, unde nimeni nu ma aude, nimeni nu ma vede. Dar ma simt urmarita mai rau ca in serile de toamna. Si asta imi roade mandria, judecata si dragostea deopotriva. De ce vremurile frumoase se duc usor de repde ca lacrimile calde, ca mireasma teilor in vant...? De ce plopi imi invoca vorbe de Eminescu? As vrea sa fi tu poetul meu, bolnavul meu melancolic, drogat cu iubirea mea. Dar e Primavara. Si doi plopi imi canta aduceri aminte...
Buzele carnoase nasc dorinte albe si murdare in acelas spatiu !
Si Primavara e mai adanca decat Toamna, te atrage groaznic spre pamantul proaspat. Si prietenia se uita printre rosia luna, ce nu-ti lasa pielea singura.Dar iubirea se pastreaza proaspata, mai aproape de vara cu fiecare secunda ce ma zdrobeste. Si ia forma buzelor noastre unite intr-un amor interzis. Ne uneste si mai mult, ne atrage, ne paste spre calea focului.
Ampentele tale plang sub parul meu rece, imi aduci iarna acasa.
Respiratia ta de aur imi canta sub gene. Pigmentul oglinzilor noastre nu ma atinge, nu ma destrama, nu-mi descoase culori si vedenii din desertul mort. Dar ca un cactus imi inteapa vederea cu ceturi, totul ia forme cosmice, amuzante, ciudat de frumoase. As vrea sa fiu de pe Luna, sa-ti admir 'tu'-ul, sa fiu unica...
Si toate anotimpurile le gasesti in mine, si in ochii mei revezi toate trairile pe care ai incercat sa le ascunzi. Sunt almanahul vietii tale, un Eros tradat de ratiunea slaba. Toate astea le gasesti unde nu te astepti, unde nicioadata nu ai cautat.
Stiu,mereu nu am contat in natura ta. In a noastra....

Comments

Post a Comment

Popular Posts